بیــاتــاجوانمـــــ

بیــاتــاجوانمـــــ

دارد زماטּ آمـدنـت دیر مےشود
دارد جواטּ سینــہ زنت پیر مےشود


♥ مهــــــــــــــــــدے ♥ علیه‌السلام



الل‏هم عجل لولِیڪ الفرج
بحق زینب ڪبرے سلام‌الله‌علیها

روزشمار محرم عاشورا

✓یاد تو...

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۰ ب.ظ

دستانمــــ خالــــی

وقتــــی بــــه یــــاد تــــو می‌افتمــــ  پر می‌شونــــد

پر از شرمــــــ

                                                                          

پر از امیــــــــد

  • کنیز ملکه مدینه

نظرات  (۱۱)

  • تک نویسی...
  • از درد سخن گفتن و از درد شنیدن .........
     با مردم بی درد، ندانی که چه دردی است
    پاسخ:
    حسین خوشنویس :


    درد تو با درد من اشناست 
    خدایا تو مراقبه دل شکسته ها باش
    شبی را به خوابم بیا، نازنین!
    دلم را پُر از بوی خورشید کن
    بیا چشمه غصه‌های مرا
    پُر از جوششِ شعر امید کن

    اللهم عجل لولیک الفرج



    امام روح اله رحمه الله علیه  می‌فرمایند:
     «اگر نبود در ادعیه الّا دعاى مناجات شعبانیه، کافى بود براى اینکه امامان ما، امامان بحقند؛ آنهایى که این دعا را انشا کردند و تعقیب کردند.
    تمام این مسائلى که عرفا در طول کتابهاى طولانى خودشان یا خودشان میگویند در چند کلمه مناجات شعبانیه هست، بلکه عرفاى اسلام از همین ادعیه و از همین دعاهایى که در اسلام وارد شده است از این‌ها استفاده کرده اند
    پاسخ:
    حسین خوشنویس :

    دعا باید کرد تا ادم از سستی دربیاد تا بتونه دعا هم بخونه و همش روح نیس که نمیذاره باید جسم رو هم تقویت کنیم
    دعا یادتون نره
    مجنون شدم که راهی صحرا کنی مرا
    گاهی غبار جاده ی لیلا، کنی مرا
    کوچک همیشه دور ز لطف بزرگ نیست
    قطره شدم که راهی دریا کنی مرا
    پیش طبیب آمده‌ام، درد می‌کشم
    شاید قرار نیست مداوا کنی مرا
    من آمدم که این گره ها وا شود همین!
    اصلا بنا نبود ز سر وا کنی مرا
    حالا که فکر آخرتم را نمی­کنم
    حق می­دهم که بنده دنیا کنی مرا
    من، سالهاست میوه ی خوبی نداده‌ام
    وقتش نیامده که شکوفا کنی مرا
    آقا برای تو نه ! برای خودم بد است
    هر هفته در گناه، تماشا کنی مرا
    من گم شدم ؛ تو آینه‌ای گم نمی‌شوی
    وقتش شده بیائی و پیدا کنی مرا
    این بار با نگاه کریمانه‌ات ببین
    شاید غلام خانه زهرا کنی مرا

    برگرفته شده از psarmadi.blog.ir
    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    ممنونم
  • حسین خوشنویس
  • تر میشود دیدگانم 
    دستم رها مکن ارباب
    اقا شرمندتیم به خدا
  • سفیـــر نـــور
  • سربازان امام زمان(عج) از هیچ چیز جز گناهانِ خویش نمی هراسند.


    شهید سیدمرتضی آوینی

    *************************


    سلام همسنگر

    شرمنده دیر شد..
    درگیر امتحانات بودم...

    التماس دعای مخصوص دارم:(


    یازهرا(س)
    پاسخ:
    حسین خوشنویس:

    ایشالا سرباز خوبی باشیم
  • منتظران ظهور
  • سلام

    با مطلبی در مورد گناه زبان به روزیم
    منتظر شما و نظرات زیباتون

    التماس دعا
    یا علی مدد


    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    سلام علیکم
    ب امید حق.
  • تـــا به تـــا
  • اگر میخواهی صاحبدل باشی
    باید صاحب اختیار دل شده باشی
    نه اینکه اختیارت را به دلت داده باشی

    اگر میخواهی دلبری کنی
    باید دل از دنیا بریده باشی
    نه اینکه دنیا دلت را برده باشد

    اگر میخواهی دلداده باشی
    باید دل به یکی داده باشی
    نه انکه هر گوشه از دلت را به هر بی سروپایی داده باشی

    استاد پناهیان
    پاسخ:
    حسین خوشنویس :


    احسنت و تبارک الله 
    عالی بود
    ایشالا دلم فقط گرو حسین باشه
  • بانوی مبارز
  • پر از شرم
    ...
    پر از  امید

    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    :)
    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    چشم
  • آرام mosafer88
  • پر از شرم

    پر از امید

    پر از دلخوشی

    پر از...


    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم
    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    folder98 facebook

    آپلود عکسکد تغییر تصویر پس زمینه