بیــاتــاجوانمـــــ

بیــاتــاجوانمـــــ

دارد زماטּ آمـدنـت دیر مےشود
دارد جواטּ سینــہ زنت پیر مےشود


♥ مهــــــــــــــــــدے ♥ علیه‌السلام



الل‏هم عجل لولِیڪ الفرج
بحق زینب ڪبرے سلام‌الله‌علیها

روزشمار محرم عاشورا

✓سلطنت...

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ

در اوایل جوانی، چند نفر هم سال، هم دل و یک جهت بودیم.

دوره ای داشتیم،

هر شب در منزل یکی از دوستان می رفتیم و با هم بودیم.

یکی از آنان پدرش حسینی بود؛

یعنی به حضرت سید الشهدا علیه السلام سخت علاقه مند بود

تا جایی که شبی که نوبت میهمانی پسرش بود می گفت:

من راضی نیستم به منزل من بیایید، مگر این که روضه خوانی هم بیاید

و ذکری از حضرت سید الشهدا علیه السلام خوانده شود؛

از این رو هرشب که نوبت آن رفیق بود، مجلس ما به روضه و تعزیه تمام می شد.



پس از چندی، آن پیرمرد محترم مرحوم شد

و مرگش همه ما را سخت ناراحت کرد

تا اینکه شبی او را در عالم رؤیا دیدم و می دانستم که مرده است

و هر کس انگشت ابهام (شست) مرده را بگیرد هر چه از او بپرسد جواب می گوید؛

از این رو انگشت ابهام او را گرفتم و گفتم:

تو را رها نمی کنم تا حالات خود را برایم نقل کنی.

ترس و لرز شدیدی به او دست داد و گفت:

نپرس که گفتنی نیست.

وقتی از گفتن حالاتش مأیوس شدم گفتم:

پس چیزی را که در این عالم فهمیدی برایم بگو تا من هم بدانم.

گفت:

ما با اینکه امام حسین‌علیه السلام را در دنیا یاد می‌کردیم نشناختیم،

اینجا که آمدم مقام و سلطنت و عزت او را مشاهده کردم،

که آن را هم نمی توانم به تو بفهمانم

جز این که خودت بیایی و ببینی.

............

گردیده عالمی همه پروانه حسیــــــن


سید محمد تقی گلستانی... کتاب طوبای کربلا... انتشارات فارس

سایت صالحین

عکس از محسن رضایی

  • کنیز ملکه مدینه

نظرات  (۴)

  • خادم الحسین بنی فاطمه
  • ای والله ....
    سلام


    http://zareh.blog.ir/post/679

    معصومه(س) فلسفه شیدایى است و غزل ماندن و بودن،
    معصومه نگین ایران است که درقم، شهر اقامه مى درخشد .
    وفات فاطمه معصومه (س) تسلیت باد
  • سیدمهدی حاجی آبادی
  • پیامبر اعظم(ص)
    اَلْبُـکاءُ مِنْ خَشْیَةِ اللّهِ نَجاةٌ مِنَ النّارِ. جامع الاحادیث ، ص64 
    گریه از ترس خدا، مایه نجات از دوزخ است
    پاسخ:
    کنیزملکه مدینه:

    بله بسیار ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    folder98 facebook

    آپلود عکسکد تغییر تصویر پس زمینه