بیــاتــاجوانمـــــ

بیــاتــاجوانمـــــ

دارد زماטּ آمـدنـت دیر مےشود
دارد جواטּ سینــہ زنت پیر مےشود


♥ مهــــــــــــــــــدے ♥ علیه‌السلام



الل‏هم عجل لولِیڪ الفرج
بحق زینب ڪبرے سلام‌الله‌علیها

روزشمار محرم عاشورا

✓دارایی...

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۶ ب.ظ

گفت: فقیرم!

گفتند: نیستی.

گفت: فقیرم! باور کنید.

گفتند: نه! نیستی.

گفت: شما از حال و روز من خبر ندارید.

و حال و روزش را تعریف کرد.

گفت که چه قدر دست هایش خالیست.

و چه سختی هایی شب و روز میکشد

ولی امام هنوز فقط نگاهش میکرد.

گفتند: صد دینار به تو بدهم حاضری بروی

و همه جا بگویی که از ما متنفری؟

از ما فرزندان محمد؟

گفت:نه! به خدا نیستم.

- هزار دینار؟

- نه به خدا قسم.

- ده ها هزار؟

-نه! باز هم دوستتان خواهم داشت.

گفتند: چه طوری میگویی فقیری

وقتی چیزی داری که به این قیمت گزاف هم نمیفروشی؟

چه طور میگویی فقیری

وقتـــــــی...

کــالای

عشقــ مــا

در

دارایــی تــو

هســت؟؟!!

                                      

  • کنیز ملکه مدینه

نظرات  (۱۰)

  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • کــالای

    عشقــ مــا

    در

    دارایــی تــو

    هســت؟؟!!

                          



    حق کپی با ذکر صاحب اثر بلامانع است
    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    :)
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • کــالای

    عشقــ مــا

    در

    دارایــی تــو

    هســت؟؟!!

                          



    حق کپی با ذکر صاحب اثر بلامانع است
    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    :)
    شهید چمران ره :

    خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

    خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

    خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

    خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.
    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    بسیــــــــــار عالی و زیبا. :)
  • یازده بارشمردیمویکی باز کم است....
  • یا ابا عبد الله
     مارا به جبر هم که شده سر به راه کن 
    خیری ندیده ایم از این اختیار ها

    یاعلی ع 
    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    آقاجان اجابت کن، خیری ندیدیم از این اختیارها.
    در سینه ام جمال علی نقش بسته است
    این سینه را به سینه سینا نیدهم
    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    به به،بسیار عالی

    من فقیرم من ندارم مستمندم پیش تو

    عرض حاجت میکنم عرض حاجت میکنم

    تو امیری من غلامم پس تو هر چه امر کنی

    من اطاعت میکنم من اطاعت میکنم

    حسین حسین قربون جود و کرمت

    حسین حسین آرزومونه حرمت

    پا تو برداری دلمو میبینی زیر قدمت

    حسین حسین قربون جود و کرمت

    کعبه ی ما قبله ی ما غبطه ی ما کربلا

    حرمه یا جنته حرمه یا جنته

    این زیارت نه به همت نه به قسمت بوده که

    میدونم به دعوته میدونم به دعوته

    حسین حسین فرش روضت پر ملک

    حسین حسین در طواف تواِ فلک

    حال من لبریز غم اسم تو لبریز نمک

    این ارادت این مودت این محبت تا ابد

    برده ما را زیر دین برده ما را زیر دین

    مکتب ما مذهب ما مشرب ما تا ابد پیرو خط حسین(ع)

    حسین حسین کی شود حق تو ادا

    دل ندارن مگه بدا

    حسین حسین کاش فدایی تو بشیم عاقبت مثله شهدا

    یا اباالفضل یا اباالفضل عشق حیدر بر تو چون

    عشق حیدر بر حسین(ع)  عشق حیدر بر حسین(ع)

    در دو عالم فارج الهم کاشف الغم تو ای  الکرب حسین(ع)

    عاشق جون به لبتم مست اصل و نسبتم

    ای علمدار شه عشق عشق من غلام ادبتم

    حسین حسین قربون جود و کرمت

    حسین حسین آرزومونه حرمت

    پا تو برداری دلمو میبینی زیر قدمت

    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    ممنونم از لطفتون.
    یک اشخاصی هستند که از این چاه [نفس] بیرون آمده‌اند، هجرت کرده‌اند
    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    ممنونم از اطلاع رسانیتون.
    سلام
    خداقوت
    خدایا ما رو شرمنده این ثروت نکن

    امام على علیه ‏السلام :

    مَنْ وَثِقَ بِاَنَّ ما قَدَّرَ اللّه‏ُ لَهُ لَنْ یَفوتَهُ اسْتَراحَ قَلْبُهُ؛
    هر کس اطمینان داشته باشد که آنچه خداوند برایش تقدیر کرده است
    به او مى ‏رسد، دلش آرام مى ‏گیرد.
    غررالحکم، ح 8763 .


    اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    سلام علیکم
    خوش آمدید.
    ممنونم از لطفتون.
    الهی آمین.
  • ی آنتی زایون
  • سلام بانو
    بسیار عالی ...ممنونم
    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    سلام عزیزم.
    نوش جان.
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • برادران یوسف وقتی می‌خواستندیوسف را به چاه بیفکنندیوسف لـبـخـنـدی زد !یهودا پرسید: چرا خندیدی ؟ این جا که جای خنده نیست !یوسف گفت : روزی در این فکر بودم که چگونه کسی می‌تواندبه من اظهار دشمنی کند با وجود این که برادران نیرومندی چون شما دارم !اینک خداوند همین برادران را بر من مسلط کرد تا بدانم که غیر از خــــدا تکیه گاهی نیست !و این چاه نشینی امروز من تاوان تکیه دادن به خلق خداست !

     
    پاسخ:
    کنیز ملکه مدینهツ:

    بسیار زیبا سناجان.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    folder98 facebook

    آپلود عکسکد تغییر تصویر پس زمینه