بیــاتــاجوانمـــــ

بیــاتــاجوانمـــــ

دارد زماטּ آمـدنـت دیر مےشود
دارد جواטּ سینــہ زنت پیر مےشود


♥ مهــــــــــــــــــدے ♥ علیه‌السلام



الل‏هم عجل لولِیڪ الفرج
بحق زینب ڪبرے سلام‌الله‌علیها

روزشمار محرم عاشورا

✓معجزه نیست؟؟؟...

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

 

 

 

السلام علیک یا ابا...

همین که اسم تو بر لب‌هایم جاری می‌شود

چشم‌هایم قشنگ می‌شوند

ـــــــمعجزه نیستـــــــــ؟

 

 

 

دارم می‌روم به خدای تو ایمان بیاورم.

 

.

.

.

 

یـک یاحسیــــــن گفتـم و دیـدم دلـم شکسـت

اشکـم شـدی ز گوشـه‌ی چشمـم روان شـدی

 


حتی بیشتر

علی اکبر لطیفیان

  • کنیز ملکه مدینه

نظرات  (۱)

  • کارشناس پارت
  • کنیز ملکه مدینه درود
    مطلب ✓نیست؟؟؟... شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
    این آدرس سایت ماست:
    www.partchap.com
    اینم شماره تماسمون:
    02188756411

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    folder98 facebook

    آپلود عکسکد تغییر تصویر پس زمینه