بیــاتــاجوانمـــــ

بیــاتــاجوانمـــــ

دارد زماטּ آمـدنـت دیر مےشود
دارد جواטּ سینــہ زنت پیر مےشود


♥ مهــــــــــــــــــدے ♥ علیه‌السلام



الل‏هم عجل لولِیڪ الفرج
بحق زینب ڪبرے سلام‌الله‌علیها

روزشمار محرم عاشورا

✓نباید...

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷ ق.ظ

روز خواستگاری یا زمان خواندن خطبه عقد بود که مادرم گفت:

قول می‌دهد سیگار هم نکشد.

خانمش هم گفت:

مجاهد فی سبیل الله که نباید سیگار بکشد.

سیگار کشیدن دور از شان شماست!

وقتی برگشتیم خانه رفت جیب هایش را گشت:

سیگارهایش را درآورد له کرد و برد ریخت توی سطل آشغال.

گفت تمام شد. دیگر هیچ کس دست من سیگار نمی‌بیند.

همین هم شد.

خانمش می‌گفت: دو سال از ازدواجمان می گذشت.

رفتم پیشش گفتم: این بچه گوشش درد می کند،

این سیگار را بگیر یک پک بزن دودش را فوت کن توی گوشش.

گفت:

«نمی توانم قول دادم دیگر سیگار نکشم.

گفتم: بچه دارد درد می کشد!

گفت: ببر بده همسایه بکشد و توی گوشش فوت کند. دیگر هم به من نگو

.......................................................

پ‌ن:سیگار یا قلیون...

بچه هیاتی که نباید سیگار بکشد!!!

بچه هیاتی که نباید قلیون بکشد!!!


طرح از علی آروین

  • کنیز ملکه مدینه

نظرات  (۳)

 سلام بصیر
خدا قوت
وقتی شاه پهلوی پیش نماز جماعت میشود!
http://salam3.blogfa.com/post/101
سلام

خداقوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
folder98 facebook

آپلود عکسکد تغییر تصویر پس زمینه