بیــاتــاجوانمـــــ

بیــاتــاجوانمـــــ

دارد زماטּ آمـدنـت دیر مےشود
دارد جواטּ سینــہ زنت پیر مےشود


♥ مهــــــــــــــــــدے ♥ علیه‌السلام



الل‏هم عجل لولِیڪ الفرج
بحق زینب ڪبرے سلام‌الله‌علیها

روزشمار محرم عاشورا

دلتنگـــــــ♥♥♥♥♥

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷ ب.ظ

دلتنگم...

دلتنگم آقای من...

دلتنگم مولای من...


دلتنگـمــــــ


مثل مادر بی‌سوادی که دلش هوای بچه‌اش را کرده

ولی بلد نیست شماره‌اش را بگیرد...

دلتنگــ♥♥♥♥♥مـــ

نظرات  (۱۵)

  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    مطلب جدید گذاشتم!!!!
    پاسخ:
    :)))))
    سلام....
    تشبیه دلنشینی است....
    پاسخ:
    سلام بزرگوار...

    بله با دل من ک خیلی بازی کرد

  • سجاد مؤذنی
  • یه روز تو پیاده رو داشتم می رفتم، از دور دیدم یک کارت پخش کن

    خیلی با کلاس، کارت های رنگی قشنگی دستشه ولی این کارت ها رو

    به هر کسی نمیده.به خانم ها که اصلاً نمی داد و تحویلشون نمی

    گرفت، در مورد آقایون هم خیلی گزینشی رفتار می کرد و معلوم بود

    فقط به کسانی کارت میداد که مشخصات خاصی از نظر خودش داشته

    باشند.

    احساس کردم فکر میکنه هر کسی لیاقت داشتن این تبلیغات تمام

    رنگی خیلی خوشگل و گرون قیمت رو نداره، لابد فقط به آدم های

    باکلاس و شیک پوش و با شخصیت میده !


    بدجوری کنجکاو بودم بدونم اون کارت ها چی هستن !


    با خودم گفتم یعنی نظر این کارت پخش کن خوش تیپ و با کلاس راجع

    به من چیه ؟! منو تائید می کنه ؟!


    کفش هامو با پشت شلوارم پاک کردم تا مختصر گرد و خاکی که روش

    نشسته بود پاک بشه و برق بزنه ! شکمو دادم تو و در عین حال سعی

    کردم خودم رو جوری نشون بدم که انگار واسم مهم نیست !


    اما دل تو دلم نبود ! یعنی به من هم از این کاغذهای خوشگل میده ؟!

    همین طور که سعی می کردم با بی تفاوتی از کنارش رد بشم با

    لبخندی بهم نگاه کرد و یک کاغذ رنگی طرفم گرفت و گفت : آقای

    محترم ! بفرمایید !


    قند تو دلم آب شد ! با لبخندی ظاهری و با حالتی که نشون بدم اصلا

    برام مهم نیست بهش گفتم : می گیرمش ولی الان وقت خوندنش رو

    ندارم ! چند قدم اونورتر پیچیدم توی قنادی و اونقدر هول بودم که داشتم

    با سر می رفتم توی کیک ! وایستادم و با ذوق تمام به کاغذ نگاه کردم،

    فکر می کنید رو کاغذ چی نوشته بود ؟

    .
    .
    .
    .
    .
    .

    دیگر نگران طاسی سر خود نباشید ! پیوند مو با جدیدترین متد روز اروپا و امریکا !
    پاسخ:
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


  • سجاد عبدی
  • توکلت علی الله
    عجل فرج
    پاسخ:
    عجل عجل عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان
  • یهنام خادم
  • خیلی قشنگ بود
    اللهم عجل لویک الفرج
    پاسخ:
    سلام علیکم برادر

    ممنونم از حضورتون، خیلی خوش آمدید.

    ممنونم از لطفتون.

    الهی آمین

  • سید کمیل ...
  • سلام
    وبلاگ خوبی دارین
    یه مقدار سنگینه
    این پست هم خوب بود
    ممنون که سر زدین
    یا علی

    پاسخ:
    سلام برادر

    خیلی خوش اومدید

    ممونم از لطفتون

    بله درستش میکنم.

    بازهم ممنون

    خواهش میکنم وظیفه بود.

    در پناه مولا باشید.

  • محمد باقر کمالی
  • سلام
    خسته نباشی
    بسیار زیبا
    بروزیم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام برادر کوچک

    ممنونم از لطفتون

    چشم خدمت میرسم.

    علی علی

  • زهراسادات
  • سلام سانی جان..مطلب جدید گزاشتم....بیا حتما..زووووووووووووووووود..
    پاسخ:
    سلام بر زهرا بانوووو

    اومدم آبجی، اومدمـــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سلام سانی جون...

    ممنون از حضورت..

    قابلی نداشت آره میتونی استفاده کنی ولی در عوضش برام دعا کنی...

    اونم طلب شهادت...

    التــــــــــــــماس دعــــــا....

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام آبجی گلم

    خواهش، وظیفه بود خانم

    ممنونم از لطفت، چشم

    چشـــــــــــــــــــــــــــم

    علی علی

    سلام علیکم
    دعوتید ...
    کاریکاتور یادش بخیر اون وختا | قسمت دوم

    http://aseman313.ir/1392/10/22/yades-bekheir-2

    مهمان رحمت خداست؛ پس منتظر حضورتان هستیم.
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ممنونم از دعوتتون

    چشم اومدم

    خیلی وبلاگ زیبا ای دارید...موفق باشید
    پاسخ:
    سلام آبجی

    خیلی خوش اومدی

    ممنونم عزیزم

    علی نگهدارت باشه

  • وخدایی که دراین نزدیکیست
  • دعوتید.
    :)
    پاسخ:
    چشمــــ

    ب صرف شام دیگ؟

    :))) ♥

  • فرشته های زمینی
  • سلام علیکم
    آپ کردم..تشریف بیارید..نطر هم یادتون نشه..
    یاحق
    پاسخ:
    سلام دوستم

    چشم اومدم... نظر هم یادم نمیره

  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    به جا این همه نظر که من تو این وب سایت شما گذاشتم ، شما فقط اومده بودی بازدید از وبلاگ من ، الان آمار بازدیدم از google بیشتر بود!!!
    پاسخ:
    سلام برادرررر

    آخه شما از کجا میدونیدمن نیومدم بازدید؟؟؟؟

    عجبببببب

  • حضرت مادر.سـ
  • دلگیرم
    مانند عکس اعلامیه ی ترحیمی که
    با لبخندش دل همه را می سوزاند

    التماس دعا
    پاسخ:

    دلتنگ.....

    دلگیررررر.....

    ....؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    folder98 facebook

    آپلود عکسکد تغییر تصویر پس زمینه