بیــاتــاجوانمـــــ

بیــاتــاجوانمـــــ

دارد زماטּ آمـدنـت دیر مےشود
دارد جواטּ سینــہ زنت پیر مےشود


♥ مهــــــــــــــــــدے ♥ علیه‌السلام



الل‏هم عجل لولِیڪ الفرج
بحق زینب ڪبرے سلام‌الله‌علیها

روزشمار محرم عاشورا

✓اکسیری برای دلتنگی...

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ب.ظ

ـگفتمقرار ما این نبود»

ـگفتیک جاهایی دست ما نیست. من هم نمی توانم دور از تو باشم»

ـگفتحالا می خواهم حرف های آخر را بزنم.

شاید دیگر وقت نکنم. چیزی هست روی دلم سنگینی می کند.

باید بگویم. تو هم باید صادقانه جواب بدهی

پشتش را کرد.

 
ـگفتممی خواهی دوباره خواستگاری کنی؟»

 ـگفتنه، این طوری هم من راحت ترم، هم تو»

 دستم را گرفت، گفت:

«دوست نــدارم بعد از من ازدواج کنی»

 

کسی جای منوچهر را بگیرد؟ محال بود.

ـگفتمبه نظر تو، درست است آدم با کسی زندگی کند، اما روحش با کس دیگر باشد؟»

ـگفتنه»

ـگفتمپس برای من هم امکان ندارد دوباره ازدواج کنم»

 

صورتش را برگرداند رو به قبله و سه بار از ته دل خدا را شکر کرد.

 

همدیگر را بغل کردیم و گریه کردیم.

ـگفت:«تو را به خدا، تو را به جان عزیز زهرا دل بکن»

من خودخواه شده بودم.

منوچهر را برای خودم نگه داشته بودم.

حاضر شده بودم بدترین درد ها را بکشد، ولی بماند.

دستم را بالا آوردم و گفتم:

«خدایا،من راضیم به رضایت.

دلم نمی خواهد منوچهر بیشتر ازاین عذاب بکشد»

منوچهر لبخند زد و تشکر کرد.

دهانش خشک شده بود.

آب ریختم دهانش، نتوانست قورت بدهد.

آب از گوشه ی لبش ریخت بیرون.

اما «یا حسین» قشنگی گفت.

...........................................

 صورت به صورتش گذاشت و گریه کرد

سر تا پاش را بوسید،

با گوشه ی روسری صورت ِ منوچهر را پاک کرد و آمد بیرون.

...........................................

 او آنجا تنهاست و من این جا.

تا منوچهر بود، ته غم را ندیده بودم.

حالا شادی را نمی فهمم.

این همه چیز توی دنیا اختراع شده،

اما هیچ اکسیری برای دلتنگی نیست...

 


*اینک شوکران - منوچهر مدق به روایت همسر شهید

*عکس از نیما صفرزاده

  • کنیز ملکه مدینه

نظرات  (۳)

 

لبیک یا محمد "صلی و الله علیه و آله و سلم"

 

سلام

 

 دعوتید به  آخرین آفتاب.... 

 

http://baketab.blog.ir/post/46

 

پاسخ:
کنیزملکه مدینه:

سلام
بسیار ممنونم از دعوتتون
  • مسافر88 آرام
  • سلام
    عاااااااالی بود
    عجب انتخابی بود...

    هیچ اکسیری برای دلتنگی نیست..


    دعامون کنین دلتنگ خدا باشیم
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    کنیزملکه مدینه:

    سلام
    ممنونم از لطف شما
    ان‌شاءالله.

    سلام
    خدا قوت بده
    مطلب عالی بود
    پاسخ:
    کنیزملکه مدینه:

    بسیار سپاسگزارم.
    در پناه ارباب باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    folder98 facebook

    آپلود عکسکد تغییر تصویر پس زمینه